Mediedrev 2.0 : handbok i överlevnad (e-bok) av
Lägg till önskelistan
Karl-Ola Nilsson (författare), Fredrik Runsiö (författare)

Mediedrev 2.0 : handbok i överlevnad e-bok

129 kr
(0)
Hur förbereder man sig inför en mediegranskning? Hur vänder man uppmärksamheten till sin egen fördel?? Och hur rider man ut den med anseendet i behåll? Mediedrev 2.0 bygger på succén från 2005. Den är helt uppdaterad med nyskrivna exempel. Boken ger handfasta råd och mängder av praktiska exempel. Dessutom får du en spännande inblick i några av de mest spektakulära mediehändelserna under de senaste åren. Mediedrev 2.0 riktar sig till kommunikatörer, ledningsgrupper i företag och organisa...
129 kr
Författare Karl-Ola Nilsson (författare), Fredrik Runsiö (författare)
Förlag Blue Publishing
Utgiven 6 november 2009
Genrer Fackböcker, Media & Kommunikation, Samhälle Och Politik
Språk Swedish
Format pdf
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789197854009
Hur förbereder man sig inför en mediegranskning? Hur vänder man uppmärksamheten till sin egen fördel?? Och hur rider man ut den med anseendet i behåll? Mediedrev 2.0 bygger på succén från 2005. Den är helt uppdaterad med nyskrivna exempel. Boken ger handfasta råd och mängder av praktiska exempel. Dessutom får du en spännande inblick i några av de mest spektakulära mediehändelserna under de senaste åren. Mediedrev 2.0 riktar sig till kommunikatörer, ledningsgrupper i företag och organisationer, politiker och andra som uppträder i offentligheten.    Författare är Karl-Ola Nilsson, mediekonsult och Fredrik Runsiö, vice vd på Gullers Grupp. De har ett gemensamt förflutet som pressekreterare respektive informationschef på fackförbundet Kommunal. Några pressröster om första upplagan av Mediedrev: »Spännande läsning och mycket nyttiga tips och råd« Stockholms Näring