Marknadsföring och kommunikation i sociala medi
Lägg till önskelistan Gratis smakprov
  • Spara till biblioteket
  • Läs smakprov
  • Visa inbäddningskod
Lena Carlsson (författare)

Marknadsföring och kommunikation i sociala medier e-bok

149 kr
(0)
Bloggar, Facebook, Twitter, YouTube? Vad är egentligen sociala medier och hur kan de användas för marknadsföring och kommunikation? Vad krävs för att komma igång och vilka fallgropar bör du undvika? Det här är en av Sveriges mest lästa och citerade böcker om sociala medier. Boken har lotsat hundratals, kanske tusentals, företag och organisationer ut i sociala medier. Marknadsföring och Kommunikation i Sociala Medier vänder sig i första hand till yrkesverksamma marknadsförare, kommunikatörer...
149 kr
Författare Lena Carlsson (författare)
Förlag Kreafon
Utgiven 11 December 2012
Genrer Ekonomi Och Ledarskap, Fackböcker
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Adobe DRM
ISBN 9789197981712
Bloggar, Facebook, Twitter, YouTube? Vad är egentligen sociala medier och hur kan de användas för marknadsföring och kommunikation? Vad krävs för att komma igång och vilka fallgropar bör du undvika? Det här är en av Sveriges mest lästa och citerade böcker om sociala medier. Boken har lotsat hundratals, kanske tusentals, företag och organisationer ut i sociala medier. Marknadsföring och Kommunikation i Sociala Medier vänder sig i första hand till yrkesverksamma marknadsförare, kommunikatörer och företagare, men är också populär som kurslitteratur.