Kunskapsföretagets marknadsföring (e-bok) av Br
Lägg till önskelistan
Britt-Marie Ahrnell (författare)

Kunskapsföretagets marknadsföring e-bok

139 kr
(0)
Kunskapsföretagets marknadsföring är en prisbelönt klassiker inom marknadsföringsområdet och översatt till flera språk. Boken beskriver sju konkurrensmedel för framgång i kunskapsintensiva företag. Den här är en idé- och handbok som ger konkreta råd såväl för långsiktig planering som för det dagliga arbetet. Metoderna som presenteras är främst utformade för specialister, konsulter och rådgivare som t ex tekniker, jurister, ekonomer och beteendevetare, men passar för alla som arbetar med ...
139 kr
Författare Britt-Marie Ahrnell (författare), Monica Nicou (medförfattare)
Förlag Ahredo förlag
Utgiven 26 februari 2010
Genrer Ekonomi Och Ledarskap, Fackböcker
Språk Swedish
Format pdf
Kopieringsskydd Adobe DRM
ISBN 9789170053894
Kunskapsföretagets marknadsföring är en prisbelönt klassiker inom marknadsföringsområdet och översatt till flera språk. Boken beskriver sju konkurrensmedel för framgång i kunskapsintensiva företag. Den här är en idé- och handbok som ger konkreta råd såväl för långsiktig planering som för det dagliga arbetet. Metoderna som presenteras är främst utformade för specialister, konsulter och rådgivare som t ex tekniker, jurister, ekonomer och beteendevetare, men passar för alla som arbetar med kunskapsintensiva tjänster och produkter. (Pressklipp:) “Lättläst, lättfattlig och övertygande” -Dagens Industri