Gustavs grabb (lättläst) (e-bok) av Leif G. W.
Lägg till önskelistan
Leif G. W. Persson (författare)

Gustavs grabb (lättläst) (leif gw perssons memoarer #1) e-bok

Pris 185 kr
(0)
"Vad är det för sorts bok jag skriver? Är det en självbiografi, en roman eller något annat? Jag vet inte. Det är i alla fall en berättelse om min egen klassresa. Som jag minns den. Jag växte upp i en arbetarfamilj. Jag kommer från arbetarklassen, men senare i livet har jag klättrat uppåt i samhället, blivit framgångsrik och tjänat mycket pengar. Klassresan har format hela mitt liv." Leif Gustav Willy Persson föds i Stockholm den 12 mars år 1945. Andra världskriget har pågått i nästan sex å...
E-Bok 185 kr Pris Ljudbok 95 kr Pris

Bokons kunder har även köpt

Författare Leif G. W. Persson (författare), Miroslav Sokcic (annat), Johan Werkmäster (annat)
Förlag Vilja förlag
Utgiven 26 Augusti 2020
Längd 181 sidor
Genrer Biografier, Romaner, Biografier & Memoarer, Skönlitteratur
Del i serie 1
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789179710828
"Vad är det för sorts bok jag skriver? Är det en självbiografi, en roman eller något annat? Jag vet inte. Det är i alla fall en berättelse om min egen klassresa. Som jag minns den. Jag växte upp i en arbetarfamilj. Jag kommer från arbetarklassen, men senare i livet har jag klättrat uppåt i samhället, blivit framgångsrik och tjänat mycket pengar. Klassresan har format hela mitt liv." Leif Gustav Willy Persson föds i Stockholm den 12 mars år 1945. Andra världskriget har pågått i nästan sex år och förstört stora delar av Europa, men snart är kriget över. En ny tid börjar, också för Gustavs grabb. Kriminologen och professorn Leif GW Perssons hyllade bok finns nu på lättläst svenska i bearbetning av Johan Werkmäster.