
Lägg till önskelistan
Goda grannar (lättläst) e-bok
Pris
175 kr
Micke och Bianca lämnar storstan och flyttar med sina barn till ett lugnt villaområde i Skåne. Först verkar allt precis så perfekt som de har drömt om. Men när de lär känna sina grannar närmare kommer en obehaglig känsla smygande. En dag blir Bianca påkörd av en granne och skadas allvarligt. Men var det verkligen en olycka? Polisen tvivlar och kanske Micke också.
Vad har egentligen hänt mellan grannarna innan bilolyckan? Och varför är det just Bianca som blir påkörd?
Goda grannar är en psyk...
E-Bok
175 kr
Pris
Ljudbok
95 kr
Pris
Förlag
Vilja förlag
Utgiven
30 November 2020
Längd
202 sidor
Genrer
Deckare
Språk
Swedish
Format
epub
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789179710774
Micke och Bianca lämnar storstan och flyttar med sina barn till ett lugnt villaområde i Skåne. Först verkar allt precis så perfekt som de har drömt om. Men när de lär känna sina grannar närmare kommer en obehaglig känsla smygande. En dag blir Bianca påkörd av en granne och skadas allvarligt. Men var det verkligen en olycka? Polisen tvivlar och kanske Micke också.
Vad har egentligen hänt mellan grannarna innan bilolyckan? Och varför är det just Bianca som blir påkörd?
Goda grannar är en psykologisk spänningsroman om det farliga med att komma sina grannar för nära. Bearbetad till lättläst av Pamela Jaskoviak.