1794 (lättläst) (e-bok) av Niklas Natt och Dag
Lägg till önskelistan
Niklas Natt och Dag (författare)

1794 (lättläst) (Bellman noir (lättläst) #2) e-bok

Pris 109 kr
(0)
Den fristående uppföljaren till succéromanen 1793 som lättläst! Det är 1794 i Stockholm. En ung kvinna har mördats brutalt på sin bröllopsnatt. Brudgummen är försvunnen. Hennes mor vill få svar på vad som hänt, men ingen vill utreda det hopplösa fallet. Till slut ber hon den enarmade polispalten Mickel Cardell om hjälp. Mickel ger sig ännu en gång ut för att ta reda på sanningen i den grymma, smutsiga staden.
E-Bok 109 kr Pris Ljudbok 75 kr Pris

Bokons kunder har även köpt

Författare Niklas Natt och Dag (författare), Niklas Lindblad (annat)
Utgiven 18 December 2020
Längd 214 sidor
Genrer Deckare
Del i serie 2
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789179710460
Den fristående uppföljaren till succéromanen 1793 som lättläst! Det är 1794 i Stockholm. En ung kvinna har mördats brutalt på sin bröllopsnatt. Brudgummen är försvunnen. Hennes mor vill få svar på vad som hänt, men ingen vill utreda det hopplösa fallet. Till slut ber hon den enarmade polispalten Mickel Cardell om hjälp. Mickel ger sig ännu en gång ut för att ta reda på sanningen i den grymma, smutsiga staden.