Dracula / Lättläst (e-bok) av Bram Stoker
Lägg till önskelistan
Bram Stoker (författare)

Dracula / Lättläst e-bok

Pris 59 kr
(0)
Jonathan ska sälja ett hus till en greve i Transylvanien. Han åker dit från London för att träffa greve Dracula. På väg till Draculas slott blir Jonathan varnad. - Åk inte till Dracula. Han jagar människor om natten, biter dem i halsen och dricker deras blod. Han är vampyr. Du kommer att dö. Många blir offer för greve Dracula. Några lyckas överleva och de gör allt för att få slut på det fruktansvärda. Johan Werkmäster har återberättat den hemska berättelsen om greve Dracula till lättläst sv...
E-Bok 59 kr Pris

Bokons kunder har även köpt

Författare Bram Stoker (författare), Johan Werkmäster (översättare)
Förlag LL-förlaget
Utgiven 12 Juni 2024
Genrer Romaner, Deckare, Skönlitteratur
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789170535543
Jonathan ska sälja ett hus till en greve i Transylvanien. Han åker dit från London för att träffa greve Dracula. På väg till Draculas slott blir Jonathan varnad. - Åk inte till Dracula. Han jagar människor om natten, biter dem i halsen och dricker deras blod. Han är vampyr. Du kommer att dö. Många blir offer för greve Dracula. Några lyckas överleva och de gör allt för att få slut på det fruktansvärda. Johan Werkmäster har återberättat den hemska berättelsen om greve Dracula till lättläst svenska. Lättlästnivå: 3 - Lätt