Roy Panen
(författare)
AMIR Låtsasstorebror (mycket kort text) (AMIR #2) e-bok
29 kr
Amir, 9 år, jagas av mobbare.
Ibland blir han mycket rädd. Men då dansar han till popkungen Michael Jackson.
Låtsasstorebrorsan Daniel kommer. Han är blind och homosexuell.
Daniel och polisen stoppar mobbarna.
Amir älskar att bada och simma.
(För mer information och provläsning se:
www.panen.se)
E-bok
29 kr
Ljudbok
39 kr
Förlag
Roy Panen Bokförlag
Utgiven
08.09.2019
Genrer
Barnböcker, 9-12 År
Serie
AMIR
Del i serie
2
Språk
Swedish
Format
epub
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789198524550
Amir, 9 år, jagas av mobbare.
Ibland blir han mycket rädd. Men då dansar han till popkungen Michael Jackson.
Låtsasstorebrorsan Daniel kommer. Han är blind och homosexuell.
Daniel och polisen stoppar mobbarna.
Amir älskar att bada och simma.
(För mer information och provläsning se:
www.panen.se)
Inga recensioner än